http://blog.ir/media/script/syntax/images/page_refresh.png راهنمای قبیله clan :: کلش بازان

کلش بازان

مطالب کار بردی کلش...

کلش بازان

مطالب کار بردی کلش...

راهنمای قبیله clan

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ق.ظ

هنمای قلعه ی قبیله Clan castle در بازی clash of clans
سلام به همه امروز آموزش قلعه قبیله رو براتون گذاشتیم ..یکی از گزینه های کاربردی در بازی هست.. امیدواریم بهره کافی رو ببرید
 
قلعه ی قبیله:
قلعه ی قبیله نیرو هایی که هم قبیله ای ها برای تقویت به یکدیگر می دهند را در خود جای می دهد. همچنین غارت های بدست آمده در جنگ های قبیله ای که به صورت تیمی انجام می شود هم در پایان جنگ در قلعه ذخیره می شوند.
در ابتدای بازی قلعه ی بازیکنان تخریب شده است و زمانی که برای اولین بار باز سازی می شود قابلیت جابه جایی به مناطق مختلف قبیله را خواهد داشت.
اگر شخصی در یک قبیله ی تیمی عضو شده باشد می تواند هر ۲۰ دقیقه یک بار از هم تیمی های خود درخواست نیرو های کمکی و تقویتی را بکند.( مگر اینکه از الماس برای تسریع در درخواست خود بهره ببرد)
همچنین می شود در هنگام درخواست خود از سایر درج کنند که چه نیرویی مدنظرشان است. ما بقی هم تیمی ها درخواست او را در بخش گفتگوی قبیله دیده و هر فرد می تواند حداکثر تا ۵ نیرو به شخص درخواست کننده اختصاص بدهد.
نیرو های داخل قلعه در زمان نبود شما در مقابل تجاوز دشمن به دفاع از قبیله خواهند پرداخت و از سویی دیگر هم می توان در حمله از آنها استفاده کرد .
برای هر نیرویی که به هم قبیله ای اهدا شود افراد امتیاز تجربه دریافت می کنند و می توانند کم کم سطح خود را در بازی ارتقاء دهند.
مقدار این تجربه ی اکتسابی بسته به میزان فضایی است که نیرو هایی اهدایی به خود اختصاص می دهند. برای مثال هر کماندار ۱ فضا و هر غول ۵ فضا در قلعه اشغال می کنند. یعنی اگر قلعه ی هم تیمی ۲۰ فضا داشته باشد یک نفر می تواند با ۴ غول آن را پر کند اما اگر بخواهد فقط کماندار اهدا کند فقط می تواند ۵ فضا ( به ازای هر یک کماندار یک فضا) را در قلعه ی درخواست کننده پر کند. پس امتیاز تجربه ی کسی که غول اهدا می کند ۵ برابر شخصی است که کماندار می دهد. ضریب این امتیاز برای اژدها ۲۰ و برای گولم ۳۰ است.
 
استراتژی هجومی:
خیلی مهم است که در ابتدا هر هجوم بتوانید با فرستادن چند نیروی کم در محدود ه ی حساس قلعه، نیرو های قلعه ی دشمن را بیرون بکشید . این امر باعث می شود شما بفهمید چه نیرویی داخل قلعه ی دشمن قرار دارد ( برای مثال اگر در قلعه ی دشمن بالن ها مستقر شده باشند شما نمی توانید تا قبل نابودی آنها خیل عظیمی بربر را به میدان بفرستید).
اگر محدوده ی حساس قلعه ی دشمن به سختی قابل دسترس است فرستادن گراز سوار حربه ی خوبی برای خارج کردن آنهاست.
بعد از اینکه توانستید با این حربه نیرو های قلعه ی دشمن را بیرون بکشید آنها را به گوشه ای از قبیله شان بکشید که سایر سازه های دفاعی دشمن نتوانند به آنها کمک کنند ، سپس یا با استفاده از طلسم رعد و برق آنها را نابود کنید یا سایر نیرو هایتان را برای از بین بردنشان به کار ببرید.
 
استراتژی دفاعی:
هنگامی که دشمن به قبیله ی شما حمله کند و نیرو هایش در رادار ۱۲ کاشی (مربع سطح زمین) قلعه شما قرار بگیرد ، نیرو های قلعه برای دفاع از قبیله بیرون آمده و به سوی دشمن حمله می کنند.
اگر قلعه در تجاوز دشمن نابود شود هر نیرویی که درون قلعه جا مانده باشد تا بهبود قلعه در دسترس نخواهد بود.( این حالت زمانی اتفاق می افتد که قلعه توسط نیروی هوایی دشمن تخریب شود. زمانی که نیرو های داخل قلعه فقط توانایی حمله برابر نیروی زمینی دشمن را داشته باشد به هنگام هجوم نیروی هوایی دشمن در داخل قلعه خواهند ماند.)
بهتر است سعی شود قلعه در مرکز قبیله قرار بگیرد تا دشمن از هر سمتی که به قبیله حمله کرد نیرو های قلعه به سرعت بتوانند برای دفاع به سمت آنها حرکت کنند.
اگرچه قلعه یک عنصر دفاعی پر قدرت محسوب می شود اما نیرو هایی مانند غول ، گراز سوار ، بالن و گولم که هدف اصلیشان سازه های دفاعی است ، قلعه اولویت آنها نیست!
اگر در تهاجم حریف ، نیرویی از قلعه در پایان جنگ بتواند زنده بماند( هر مقداری هم که مصدوم شده باشد) به قلعه بر می گردد و سلامت جسمی خود را باز خواهد یافت اما اگر از نیرو های قلعه در تهاجم بهره ببرید ( حتی اگر در پایان نبرد سالم بمانند) دیگه به قلعه باز نخواهند گشت!
اگر قبیله شما با عناصر هوایی دشمن مورد یورش واقع شود ، فقط نیروهایی از قلعه تان برای دفاع خارج می شوند که توانایی مبارزه با آنها را داشته باشند( مانند کمانداران ، جادوگران ، اژدها ، مینیون و ..) ما بقی نیرو هایی که فقط توان مقابله با پیاده نظام دشمن را دارند در قلعه باقی خواهند ماند.
 
مشخصات:
لول مورد نیاز خانه ی اصلی    تجربه ی اکتسابی    زمان ساخت    میزان ذخیره سازی اکسیر سیاه غارت شده در جنگ های قبیله ای    میزان ذخیره سازی اکسیر غارت شده در جنگ های قبیله ای    میزان ذخیره سازی طلای غارت شده در جنگ های قبیله ای    ظرفیت نیروی مسقر    خون    هزینه ی ساخت    هدف مورد علاقه
۳    ۰    آنی    ۱۰۰    ۷۵,۰۰۰    ۷۵,۰۰۰    ۱۰    ۱,۰۰۰    ۴۰,۰۰۰    ۱
۴    ۱۴۶    ۶ ساعت    ۵۰۰    ۲۰۰,۰۰۰    ۲۰۰,۰۰۰    ۱۵    ۱,۴۰۰    ۱۰۰,۰۰۰    ۲
۶    ۲۹۳    ۱ روز    ۱,۰۰۰    ۴۰۰,۰۰۰    ۴۰۰,۰۰۰    ۲۰    ۲,۰۰۰    ۸۰۰,۰۰۰    ۳
۸    ۴۱۵    ۲ روز    ۲,۰۰۰    ۷۰۰,۰۰۰    ۷۰۰,۰۰۰    ۲۵    ۲,۶۰۰    ۱,۸۰۰,۰۰۰    ۴
۹    ۷۷۷    ۷ روز    ۵,۰۰۰    ۱,۰۰۰,۰۰۰    ۱,۰۰۰,۰۰۰    ۳۰    ۳,۰۰۰    ۵,۰۰۰,۰۰۰    ۵
۱۰    ۱,۰۹۹    ۱۴ روز    ۱۰,۰۰۰    ۱,۵۰۰,۰۰۰    ۱,۵۰۰,۰۰۰    ۳۵    ۳,۴۰۰    ۷,۰۰۰,۰۰۰    ۶
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">