http://blog.ir/media/script/syntax/images/page_refresh.png بایگانی ارديبهشت ۱۳۹۴ :: کلش بازان

کلش بازان

مطالب کار بردی کلش...

کلش بازان

مطالب کار بردی کلش...

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

سرباز اکسیر سیاه گراز سوار Hog rider

گراز سوار: گراز سوار مردی سیاه پوست است که سوار بر گراز به سمت سازه های دشمن یورش می برد. سلاح گراز سوار یک چکش بزرگ است. دو دست بند طلایی بزرگ بر دست و یک گوشواره ی طلایی هم دارد. چکش گراز سوار تقریبا نصف گرازی است که بر روی آن سوار است! با استفاده از گراز او می تواند از روی دیوار ها بپرد و این مزیت خارق العاده ویژگی بارز گراز سوار است. فقط دو دقیقه زمان تمرین در پادگان صرف آماده سازی این جنگجوی پرقدرت می شود. به دلیل قدرت آسیب رسانی بالا در کنار قدرت سلامت قابل توجه و همچنین ترجیه حملات به سوی سازه های دفاعی دشمن ، می توان از گراز سوار به جای غول بهره برد.     استراتژی دفاعی: نیرو های داخل قلعه و قهرمانان نمی توانند به مقابله با هجوم گرازسوار بپردازند زیرا گراز سوار قبل از درگیری با آنها به سمت تمام عناصر دفاعی قبیله ی شما یورش می برد و تا زمانی که آخرین عضو دفاعی قبیله را از بین نبرد با سایر نیرو های شما درگیر نخواهد شد! بنابراین توصیه می شود قهرمانان و قلعه ی خود را در مناطق مرکزی قبیله مستقر سازید. جدی ترین مانع برای گراز سوار ” برج جهنمی ” نامیده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۳۱
احمدرضا محمودی

اژدها یا دراگون

clash of clans


 اژدها:اژدها نیروی هوایی ترسناکی است که هم به نیرو های هوایی حریف حمله می کند و هم به هر آنچه در زمین باشد. بر خلاف بالن ، اژدها از فاصله ی معین به هدف خود آسیب وارد می کند و نیازی نیست به هدف خود کاملا نزدیک باشد. آتشی که از دهان اژدها خارج می شود انفجاری است.( همانند جادوگر)اژدها همچنین نسبت به بالون تفاوت دیگری دارد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۰۶
احمدرضا محمودی

دانلود
حجم: 4.72 مگابایت

 

 

مدت زمان:یک دقیقه

 

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۵۹
احمدرضا محمودی

 

برایدانلود ویدیو بر روی ادامه مطلب کلیک کنید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۵۹
احمدرضا محمودی

جادوگر:

جادوگری با لباس بلند کلاهدار ، کمربند و چکمه های چرمی .جادوگر همانند کماندار می تواند به سمت اهداف از پشت دیوار ضربه بزند . او با شلیک توپ های آتشینی که از دستش خارج می کند به سازه های دشمن ضربه وارد می کند.اما به دلیل قدرت جسمانی تقریبا کمی که دارد باید مورد حمایت قرار بگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۳۱
احمدرضا محمودی

آموزش بربر Barbarian در بازی clash 

بربر(آدم وحشی)  :چهره ی خشن ، مو ها ی زرد رنگ و سیبیل خاص بارزه های ظاهری این جنگجوی بی باک است که خیلی ها معتقدند که این چهره بر گرفته از جنگجویان اسکاتلندی است! هر دو دست او مچبند دارند و یک شمشیر در دست راست اون اسلحه اش محسوب می شود..بربر اولین نیرو در سرباز خانه(پادگان) است.. استراتژی دفاعی:بربر ها به دلیل سلامت نسبتا خوب و فضای کم اشغالی ، گزینه هایی مناسب برای قلعه هستند. تعدد آنها در قلعه هنگام دفاع می تواند زمان قابل توجهی از دشمن را در هنگام حمله بگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۸
احمدرضا محمودی

   تفاوت های سطوح ارتقاء:در سطح یک و دو ، کماندار موهایی صورتی و کماندانی پر از کمانهایی با پیکان صورتی و شنلی سبز رنگ دارد.سطح سه و چهار : موهای بنفش پیکانهای آتشینسطح پنج: روسری سبز ، موی صورتی و پیکانهای آتشینسطح ششم: موهای بنفش و بلند تر نسبت به قبل ، یک تاج بر پیشانی و شنل سیاهسطح هفتم: کماندار کمی بزرگتر میشود.همچنین خطی طلایی بر روی شنل اش نمایان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۱۰
احمدرضا محمودی




مدت زمان: 15 ثانیه 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۴۴
احمدرضا محمودی




مدت زمان: 39 ثانیه 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۴۰
احمدرضا محمودی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۲۰
احمدرضا محمودی